Platformă online Evidența Deșeurilor

Platforma online
  • uşor de utilizat
  • online
  • în conformitate cu legile de mediu naţionale şi europene
  • securitatea şi confidenţialitatea datelor asigurată de administratorii platformei

Cine poate folosi platforma?

Oricine are un calculator şi are acces la internet poate utiliza aplicaţia Evidență deșeuri. Utilizatorul desemnat de către companie doar introduce datele şi accesează cu uşurinţă aplicaţia Evidență deșeuri din orice locaţie, pe baza contului şi a unei parole.

Funcționalități

Inventar generare deşeuri

flag-icon

Introduceţi, filtraţi şi salvaţi datele despre deşeurile generate în cadrul companiei

Gestionare transport deşeuri

external-link-icon

Monitorizaţi informaţiile şi parcursul transporturilor de deşeuri de la iniţiere până la finalizare

Evidenţă eliminare deşeuri

file-icon

Vizualizaţi trasabilitatea deşeurilor eliminate în urma finalizării transportului de la companie către punctul de eliminare/valorificare

Evidență valorificare deșeuri

font-icon

Obțineți date create automat după un proces de valorificare a deșeurilor

Management contracte

copy-icon

Permite introducerea, urmărirea și modificarea datelor care țin de contracte

Înregistrare avize

lock-icon

Asigură vizualizarea clară și în timp real a tuturor actelor reglementare introduse în aplicație

Monitorizare taxe/controale autorități de mediu

lock-icon

Ține evidența controalelor din partea autorităților și a taxelor plătite pentru eliminarea/valorificarea și transportul deșeurilor

Rapoarte autorități de mediu

copy-icon

Generează automat rapoarte conforme cu legislația în vigoare

Analiză gestionare și alertă

chart-line-icon

Asigură rapoartarea internă a gestionării deșeurilor și un sistem de alertare care previne disfuncționalități în managementul deșeurilor

Pachete ale platformei online

Standard

0
ron/lună


  • 1 utilizator
  • 3 coduri de deșeuri
  • 1 punct de lucru
  • suport tehnic aplicație standard contra cost
  • actualizări aplicație conform legislației în vigoare
  • funcționalități standard

Avansat

50
ron/lună
- sau -
500
ron/an
Pachet STANDARD, plus:

  • număr nelimitat de coduri de deșeuri
  • 2 puncte de lucru în plus
  • 15 lei extra per punct de lucru adăugat
  • rapoarte, alerte în aplicație
  • suport tehnic aplicație în limita a 5 ore de lucru pe lună

Complet

300
ron/lună
- sau -
3000
ron/an
Pachet AVANSAT, plus:

  • număr nelimitat de utilizatori
  • 50 lei extra per punct de lucru adăugat
  • suport tehnic aplicație și asistență consultant specializat în limita a 20 de ore de lucru pe lună
  • panou de control, rapoarte, analize, alerte în aplicație și alerte pe email

Premium

preț la cerere
Pachet COMPLET, plus:

  • număr nelimitat de puncte de lucru
  • suport tehnic aplicație premium
  • asistență consultant specializat
  • dezvoltare funcționalități la cerere
  • posibilitate integrare cu AD, ERP-uri și cântare

Cere soluția potrivită pentru raportare deșeuri

location icon
Str. Gavriil Musicescu 8, Iaşi, România
location icon
Str. Tipografilor 11 - 15 S-Park Offices Clădirea B4 Etaj 2, Sector 1, Bucureşti, România

Tot ce trebuie să știi despre Evidență Deșeuri - într-o singură broșură

Descarcă PDF

descarca brosura Evidenta Deseuri