Este zona unde se ține evidență și se adaugă noi controale primite din partea autorităților sau controale
interne. Pentru a adaugă o nouă înregistrare în tabelul de controale, utilizatorul va naviga la fereastră Deșeuri
> Controale, iar în dreapta-sus a tabelului, va utiliza butonul + .
Utilizatorul va completă câmpurile din fereastră astfel:
Organism Control – denumirea autorității care efectuează controlul;
Dată – dată la care se efectuează controlul;
Entitate – unitatea de lucru la care se efectuează controlul;
Punct de lucru – sediul unității la care se efectuează controlul;
Sancțiuni – se bifează dacă s-au impus sancțiuni în urmă controlului;
Tip control – se selectează dacă este de tip intern sau extern;
Măsuri – se bifează dacă s-au impus măsuri în urmă controlului;
Planificat – se bifează dacă a fost sau nu planificat controlul;
Cost generat – se completează dacă în urmă controlului au fost generate costuri;
Motiv control – se completează cu motivul controlului;
Descriere cost – note privind constul generat de control;
După completarea câmpurilor necesare, utilizatorul va salva datele urmând ca acestea sa fie vizibile in tabelul de date. În acest moment utilizatorul poate expanda randul anterior introdus pentru a atașa o Măsură sau Sancțiune.