Documente

În această zona de aplicație, utilizatorul poate adaugă, vizualiza sau edita urmaătoarele tipuri de documente:

  1. Arhivă
  2. La introducerea unui nou document de arhivă, utilizatorul va completă următoarele câmpuri: Tip Raport (selectabil din lista), Entitate (unitatea de lucru), Dată și Descrierea.

  3. Contracte
  4. La introducerea unui nou contract ,utilizatorul va completă următoarele câmpuri: Număr contract, Contractor, Contractant, Dată start, Dată stop, Obiect contract, valid (Da/Nu) și Valoare contract.

  5. Acte reglementare
  6. Este zona în care de introduc Avizele, Autorizațiile sau Acordurile necesare transportării și eliminării deșeurilor conform legislației în vigoare. La introducerea unei noi înregistrări, utilizatorul la completă următoarele câmpuri: Număr aviz/autorizație/acord, Tip document (Selectabil din context), Entitate, Valabilitate, Revizuit la dată, Validitate (Da/Nu), și Descriere.

  7. Fișe caracterizare
  8. În această zona, utilizatorul poate vizualiza punctele de lucru ale companiei și poate atașa documente fiecărui punct de lucru în parte. Prin expandarea fiecărui punct de lucru, utilizatorul are acces la tabelul de documente, unde poate opta pentru atașarea unui document folosind butonul + .

  9. Facturi
  10. Este zona în care utilizatorul va introduce facturile afarente transporturilor și eliminării deșeurilor. Sumele introduse aici sunt cele care intră în componentă rapoartelor care vizează aspectul financiar al transporturilor și eliminării deșeurilor. La introducerea unei noi facturi, utilizatorul va completă următoarele câmpuri: Entitate, Furnizor, Nr., Dată, Suma – cu TVA și Descriere.

Tot ce trebuie să știi despre Evidență Deșeuri - într-o singură broșură

Descarcă PDF

descarca brosura Evidenta Deseuri